Bukefalos 28 år!

Foglossning

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Bull Dozers Am. Bulldogs

Finns det fler som har problem med foglossning EFTER förlossningen? Jag fick svår foglossning för fem år sen med mitt första barn, mitt yngsta är nu 2,5 och jag har fortfarande stora besvär av foglossningen. Den styr hela mitt liv. Jag var väldigt aktiv innan, helt plötsligt kunde jag inte göra någonting och nu kan jag fortfarande ingenting och hela kroppen har förtvinat och jag har på det fått ständig värk i hela kroppen. Sjukgymnastik hjälper lite. Har slutat med allt sådant för det hjälper ju inte egentligen. Vet inte vad jag ville med den här tråden egentligen men jag undrar om det finns fler??? :confused:
 
Sv: Foglossning

Jo det finns fler... Jag hann aldrig bli bra mellan förlossningarna (3½år emellan) och är långt ifrån stabil i bäckenet nu nio månader efter den sista :crazy:
 
Sv: Foglossning

Jag fick precis berättat för mig om en mamma i ridgruppen som 5år efter sista förlossningen fortfarande går på kryckor för att hon har så ont och nu är hon gravid igen :eek: !

Det här skulle vara min mardröm, tänk att få ge upp "livet" pga foglossningar. Finns det verkligen ingen hjälp att få?

Efter den här helgen har mina foglossningar bara eskalerat, jag har så ont så att det känns som om min kropp är ett pussel som håller på att trilla i sär. Blygdbenet är värst, där ilar det och värker konstant :cry: , tips någon?
 
Sv: Foglossning

Nej stackars dig, inte nog med att vi har bf nära nu har du ont som jag oxå! Jag ska få akupunktur? Fråga om det hos din bm?
 
Sv: Foglossning

paradiset skrev:
Nej stackars dig, inte nog med att vi har bf nära nu har du ont som jag oxå! Jag ska få akupunktur? Fråga om det hos din bm?
akupunktur mot foglossningar? Det visste jag inte ens om att det kan fungera! Ska prata med BM på onsdag när jag ska dit! Hur är det med dig annars?
 
Sv: Foglossning

:crazy: INte bra, blodtrycket är ju skitbra med undertryck på 65/70 varje gång så jag tror inte jag får problem med det denna gång, men men foglossningen blir bara värre, sover dåligt, kan knappt vända mig och det är jättejobbigt med sprängfylld blåsa på natten och så måste man resa sig i ultrarapid och hålla sig i fönsterbrädan och gå med myrsteg, sedan tillbaka till sängen går det bättre. Kan inte göra mycket alls utan att få ont och nu gör det ont både bak och fram på blygdbenet. Gjorde ultraljud förra måndagen och det verkar vara en lillebror som då vägde 1700 g, så nu kan han väga uppemot 2 kg :banana: Men halsbrännan har fösvunnit :bump:
 
Sv: Foglossning

paradiset skrev:
:crazy: INte bra, blodtrycket är ju skitbra med undertryck på 65/70 varje gång så jag tror inte jag får problem med det denna gång, men men foglossningen blir bara värre, sover dåligt, kan knappt vända mig och det är jättejobbigt med sprängfylld blåsa på natten och så måste man resa sig i ultrarapid och hålla sig i fönsterbrädan och gå med myrsteg, sedan tillbaka till sängen går det bättre. Kan inte göra mycket alls utan att få ont och nu gör det ont både bak och fram på blygdbenet. Gjorde ultraljud förra måndagen och det verkar vara en lillebror som då vägde 1700 g, så nu kan han väga uppemot 2 kg :banana: Men halsbrännan har fösvunnit :bump:
Finns det någon anledning till det extra UL?

De där med att sova dåligt känner jag igen :crazy: . Man är så tung och jag ligger bäst på ena sidan och har ont överallt när jag vaknar :cry: . Springer på toa i ultrarapid känner jag också igen. Hoppas att akupunkturen kommer att hjälpa dig något!!!
 
Sv: Foglossning

Nej det var helt o hållet privat för att få reda på könet :smirk:
Och tur var det för annars hade jag stenhårt trott på min morfar som sa en tjej för det känns som en tjej :crazy:

( han har nämligen aldrig fel utom på min lillsyrra, han är nästan som synsk ser ngt i ögonen på en)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 631
Senast: Araminta
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 616
Senast: manda
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 053
Senast: Halona
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp