Bukefalos 28 år!

Tigertofflan

Trådstartare
För det första: Vart har bukefrågor-forumet tagit vägen? Hittar det inte någonstans! Moderator får gärna flytta tråden till rätt forum om sådant finns.

För det andra: Jag har retat mig på det jättelänge nu :o När man söker i den avancerade söken finns det en rullist längst ner till höger. I den finns alternativen "sök i alla öppna fora" och "sök i fora som du prenumererar på". Vad är "fora"? Är det meningen att det ska stå "forum", eller är det samma betydelse?
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 963
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 946
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag har precis flyttat och fått en minimal sovalkov. I min förra lägenheten var sovalkoven en del av hallen. Alkoven var stor och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 697
Senast: emma74
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 848
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp