FotoGalleri

P

Pieces

Har en fråga ang Bukefalos Hästgalleri.
laddade upp lite bilder osv där; men nu när jag går in på mitt galleri så är det en vit bild med ngn svart text på; som jag såklart inte minns nu :crazy:

Någon som vet varför ?
 
Sv: FotoGalleri

*knapplån*
Och jag undrar fortfarande hur man raderar bilder ur sitt galleri?
- För jag kan inte ens hitta tråden jag gjorde där jag ställde den frågan nu.. :o
 
Sv: FotoGalleri

Bilder i galleriet syns inte direkt, jag måste godkänna dem först.

Att ta bort bilder har jag för mig att man skall kunna göra själv? I så fall under länken Ändra bild.
Om inte bör du kunna använda rapportera bild, och be mig plocka bort den.
 
Sv: FotoGalleri

Jag hänger på den här tråden och bara kollar - jag förstår att det är väldigt tidskrävande för Gunnar att kolla alla bilder, men ungefär hur lång tid tar det från det att man laddat upp en bild tills den blir godkänd?

Laddade upp en bild tidigare idag som jag ville ha med i ett inlägg, kanske är det lika bra att ta bort den och på så sätt minska Gunnars arbetsbelastning? :)

Mvh Cissi
 
Sv: FotoGalleri

Aha! picture pending approval betyder alltså att Gunnar ska titta på den innan den kommer in i galleriet ... då väntar jag väl snällt då! :)

:banana:
 

Liknande trådar

Gnägg Går det? Hade tänkt ta lite fina bilder i snön idag men Dolly har såklart legat i bajs inatt. Eftersom det är -17 känns dusch inte som...
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: jemeni
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 300
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
939
Senast: Oknytt
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 396
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp