Bukefalos 28 år!

Foton på travhästar i arbete

Sv: Foton på travhästar i arbete

Min Lady vid ett kvallöp
preview.dll
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

Uto%20Kelder%20heat%201.jpg


Jag och "Ufo" monte´kvalar.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Foton på travhästar i arbete

Snyggt !!!!.....ni verkar trivas.
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

Tack! :bow: Ja att jag gillar det har väl ingen missat, och hästen älskar det. När man sadlar ut honom blir han som en unghingst, gnäggar, studsar och kvastar med svansen. Att han på två starter i år har två siffror(mot tidigare dug) har jag helt och hållet monte´n att tacka för, under licenskursen trillade lixom poletten ner, han fattade vad det gick ut på och tyckte det var kul. Tidigare har han bara varit stressad och nervös.

Såhär ser han numera ut med vagn.

http://www.bildhotellet.biz/FotoWeb...5F2418E5A7655F77CF4C43781E594BED95DB1DDBBCC9D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Foton på travhästar i arbete

Stilig herre........jag menar hästen !!!!
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

Jag skulle vilja ha bilder på Dixy Pride, Private Paradize och Bravo Sund men jag vet inte var jag kan hitta det... Kollade på www.aln.se men där hittade jag ingenting... Snälla PM:a mig om ni vet!!! :confused:
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

Det var ju ett tag sen det dök upp några nya bilder på den här tråden, men jag kan ju passa på att visa bild på nyförvärvet in action .... :bump: :bump: :bump:

Jag gör tvärt om mot alla andra, duger inte hästarna här nere brukar de ju flytta till Norrland, men den här grabben fick göra motsatt resa för tre veckor sedan. ;)

565Super_Oaks_20040603_1.jpg


/// ghost
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

HEj !
hur får man in bilderna så där i "svaret" / inlägget ?
Giiny
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

Salandge skrev:
Bilderna är tagna på Umåker ser jag! Får jag fråga vem den andra hästen på den andra bilden är? Tycker ekipaget ser väääldigt bekant ut! ;)


Jag kommer faktiskt inte ihåg vad hon hette :/:P
hehe, Ganska ny i umåkers monteförening..;P
Japp dom är tagna på umåker:D
Har några till bilder därifrån

http://static.apberget.se/images/g/d1b/d1bab36c56e351e3090582dfe7c31760.jpg

här vart de ju tyvärr galopp från start för min.;P Men så kan det gå ibland.;P

http://static.apberget.se/images/g/d81/d8159b39d16385ad8d29ffa3114080f6.jpg

Voltning:)
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

Jaja... både tjejen och hästen var iallafall väldigt lik en som står i samma stall som mig och dom har också börjat med monté. :smirk: Stallet ligger inte så långt från umåker.
 
Sv: Foton på travhästar i arbete

Salandge skrev:
Jaja... både tjejen och hästen var iallafall väldigt lik en som står i samma stall som mig och dom har också börjat med monté. :smirk: Stallet ligger inte så långt från umåker.


okej men då är det säkert hon då:)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
191
Senast: Migo
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 273
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ han som skriver golits inlägg funderar på hur nationen samlat sig efter Ulf och Ebba von Papens, samt lille Johns upprop till nationen...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp