Fotoutmaning: Fånga februari 2024

Allvarligt talat det räcker med vatten på min gräsmatta nu…
6E90ECCD-CF6B-428C-9FC4-909BEA0048DA.jpeg
 
Bråda dagar med jobb från 06-19:30, men här står jag och väntar på att kon före ska bli klar, så jag kan ordna med en stökig kviga som måste ha barnvakt i roboten. Snart lunch, sen en promenad med hundarna till fåren innan kvällspasset börjar 😅
 

Bifogade filer

  • 20240202_130919.jpg
    20240202_130919.jpg
    286,6 KB · Visningar: 79
2. Bråda dagar

... när jobbsäcken ska knytas ihop inför en veckas semester samtidigt som packningen till skidresan pågår. Då kan det bli så att man sitter och jobbar bredvid strumpor, skidglasögon och skidvantar som är på väg till resväskan, läsplattan som just fyllts på med ny semesterlektyr, och den externa hårddisken som man ska backa upp jobbdatorn på p.g.a. paranoid. Just det, och så en bortglömd kaffekopp mitt i allt 🤷🏼‍♀️

20240202_111055.jpg
 
Charmigt
Min mamma behövde en ram i en speciell storlek och vi hittade en tavla i rätt storlek på en loppis nära mig. Men hon hade ingen möjlighet att ta med sig den hem just då, så jag ställde undan den för förvaring bakom min soffa.
Bara det att det var ett litet ansikte som tittade fram på mig från bakom soffan... Med bedjande ögon och en bedårande charmig uppsyn. Jag hörde hela tiden viskningarna från bakom soffan: "snälla kasta mig inte...." och tillslut kunde jag inte stå emot längre utan mitt hjärta smälte. Den lilla charmiga varelsen fick en egen plats på väggen hos mig och min mamma fick leta en ny ram i rätt storlek... :love:
1000005633.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 528
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 475
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 372
Senast: Fille
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 318
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp