Framtidsplaner??

Arabis

Trådstartare
Som nybliven halvblodsägare till ett liten ettårssto undrar jag vad jag har för tillställningar att sikta in mig/ oss på i framtiden.....
Hon har Gröna papper, ansluten till Breeders.. Vad innebär allt??
Jag är helt ny på området, men mkt nyfiken.....

Har i åtanke att visa henne på premiering nästa sommar om hon ser fin ut i kroppen.....

Hjälp!!
 
Sv: Framtidsplaner??

Precis som du tänkt. Kan du börja med Premiering. Sen är det 3-års och därefter Kvaliteten. Jag var också alldeles grön 2006 när vi skaffade vårt första SWB-sto. Jag är inte hemma i all terminologi än. Men lite har jag varit med på. Det är jättekul! Lycka till!
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 200
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
2 973
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 945
Senast: EmmaW
·
Relationer Jag har sedan ett år tillbaka träffat en man, han är ca 10 år äldre och han är egentligen mycket av det jag inte alls letade efter hos...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 324
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp