Från två till fyra

Ferrari

Trådstartare
Jag skulle inte ha flera kaniner men stod inte ut med att två burar stod tomma, för snart 3 veckor sen flyttade Svea hit. Och för tre dagar sen kom en Isadora hit. Så nu är buren fullständig igen :) Och jag är inte ett dugg missnöjd över mitt val.

Först ut en bild på Svea. En blå/gul japantecknad lejonhuvad korsning, en liiiten dam med gulligt rufs på huvudet. Lite nervös men mycket snäll. Hon är ju bara 4 månader så tror & hoppas att hon blir coolare med tiden.

DSCN0078.jpg


Sen kommer Isadora. En 8 månader gammal dvv-hona, som jag tror är svart/viltsiames japanbrokad, men inget är helt säkert. En hona med dundertemperament, supersocial och supersnäll. Klättrar på buren när man kommer ut :love:

DSCN0084.jpg


Är supernöjd med dessa två damer, som helt överträffat mina förväntningar. :love:
 
Sv: Från två till fyra

Hihi, sötnosar! Vad passande att den blågula heter Svea och allt ;)

Tss.. hon var namnlös när jag fick henne och namnet är noggrannt utvalt :D Vad passar bättre på en kanintös som har färgen blå/gul japan och är född den 6 juni på nationaldagen? :laugh: Svea såklart ;)
 

Liknande trådar

Däggdjur Det blir inte alltid som man tänkt sig, fick snabbt åka iväg idag och hämta hem en kanin som ägaren inte klarade av. En 3 månader...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: Jenka
·
M
Ekonomi & Juridik Hej! Vi har problem med våra Fd inhyrnader. När dom flyttade till oss påpekade vi att vi ej hade något elagrigat till hagen då...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 183
Senast: Lobelia
·
Övr. Djur Tja, kan börja med att säga att jag har haft dessa kaniner i 8 månader nu och de är lite mer än 1 år. Korsning mellan dvärgvädur och...
Svar
9
· Visningar
5 986
Senast: genomskinlig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp