Bukefalos 28 år!

fransk-vädur tråden!

Sv: fransk-vädur tråden!

Hehe. Jag hoppas också på en massa bilder, tycker de är supersöta, men tror att de flesta här har dvärgkaniner. :p
 
Sv: fransk-vädur tråden!

Jag har frassar!
Här är mina damer

Tazzlandets Ginger reggad med 92,5p
ginger.jpg


Tazzlandets Paprika ännu inte reggad men visad med 92,5p

Nattenz Smörblomma, egenuppfödd som är visad med 94p
873.jpg


Brummelisa reggad med 91p
http://www.nattensstuteri.se/images/brummelisa.jpg

Beata ej visad
beata.jpg
 
Sv: fransk-vädur tråden!

Här är mina pojkar.

Boll ej visad
boll.jpg


Dellenfarmens Sam visad med 92p men ej reggad ännu
sam.jpg


Sen har jag även en viltblå pojke som är reggad med 94p.

Lite förvirrande att se alla dessa viltgula nästan likadana kaniner :)

Om jag orkar med min influensa drabbade kropp, så ska jag släppa ut dem i vinterlandskapet och fota nya bilder på dem.
 
Senast ändrad:
Sv: fransk-vädur tråden!

Klara:

s54.jpg




Esmeralda, som är tvärt omöjlig att hålla inhägnad, hon gör precis som hon själv vill medan de puckade kompisarna och husse och matte inte alls fattar hur hon tog sig ut till andra sidan, men hon går inte så långt:

s53.jpg
 
Sv: fransk-vädur tråden!

Lite OT kanske men har du dom i den där härliga stora utegården du hade till kaninerna och grisarna också väl?
 
Sv: fransk-vädur tråden!

Lite OT kanske men har du dom i den där härliga stora utegården du hade till kaninerna och grisarna också väl?

Jajamensan , fast nu på vintern är dom i stallet, är så mörkt att fodra dom ute och så är det lite torrare inne.
 
Sv: fransk-vädur tråden!

Hur stor blir en fransk vädur, på ett ungefär? Den enda jag sett IRL var en unge på två månader, den var redan större än min dvärgkanin på ca 1,7 kg... :crazy: men verkade väldigt lugn i temperamentet. :)
 
Sv: fransk-vädur tråden!

Men hur... "stort" blir det? Är de lika stora som belgiska jättarna? :)

Mina franska är lika stor som min belgare iaf. Fast de franska är ju knubbigare och rundare och belgaren ltie mer "högrest" och smäcker men de väger nog ganska lika och känns ganska jämnstora.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Blivit lite förtjust i denna hundras, men funderar på sjukdomar och sånt. Vad är vanligt inom rasen i sjukdomsväg. Linjer som är extra...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
13 614
Senast: Acer
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
299
Senast: Rosett
·
Utrustning Behöver byta ut våra polarband i delar av vinterhagen, vi kommer byta ut runt hela allt eftersom. Vi har nu polarband från granngården...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp