Bukefalos 28 år!

Fredagen den 13:de

Gammeln

Trådstartare
Aaaaaaaaaaaaaaaaa :nailbiting:. Kommer ni att vidtaga vissa försiktighetsåtgärder inför morgondagen. Kan ju bli spooky.....
 
Rad 13 finns i vissa plan. För ett par år sen flög jag till Gran Canaria och då satt vi på rad 12. Rad 13 var nödutgång.

Som svar på tråden, jag gör inget annorlunda ;)
 
Jag måste skriva in mig som arbetssökande på Arbetsförmedlingen i morgon, känns ju inte som någon vidare dag för det om man är vidskeplig ;)
 
Jag utgår från att jag kommer överleva morgondagen. Det har jag trots allt gjort alla fredagen den 13:e ända sen lör 15 november 1986 :P

Dessutom har jag en rätt schysst dag framför mig. Stallet, träffa en sängkamrat, köpa födelsedagspresent till min pappa, gå till gymmet och slutligen hämta hem dottern :)
 

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
539
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Någon som har lust att hjälpa mig, det är inte vanligt i min släkt att ta studenten så jag vet inte riktigt vad jag ska göra Ska vi som...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Min pappa drabbades av sepsis och endokardit i somras och man börjar nu planera för hemgång. IVA-vården tog dock hårt på kroppen och han...
2
Svar
22
· Visningar
2 355
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 622
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp