Bukefalos 28 år!

Galopp strömsholm 6 juni? Buketräff

Du är en räddande ängel, vet du det? Fick veta idag att jag kan inte ha med husvagnen då gubben skall till Bräkne-Hoby och gräva. Mottager mer än tacksamt sängen för sonen och mig. :bow: :bow:
 
Tjingeling har tror jag om jag lyckas. Har aldrig gjort det förut. Nåväl till saken har skickat ett privat med till dig med vårt hemnummer.
mvh Elshacera :rofl:
 
det tackar vi för. (från shadys son) Ringer dig sedan när Mathias har loggat ut. Shady som skrev det sista :)
 
Jag har PM:ar dig.

Hur många blir det nu som kommer? Bara så man vet vilka man kan se framemot att få träffa? :banana:
 
Så typiskt, varför kan inte ala komma ner till Jägersro istället? :( har ingen som helst möjlighet att ta mig ditt upp.
 
:idea: Men kan vi inte ha en Buke träff till? På Jägers under Derby helgen? Det vore jätte kul, har aldrig varit nere på något Derby.
 
Till derbyt lät ju alldeles strålande! & jag ska till Strömsan oxå, men jag ska ju på våran återträff, så det blir nog ingen buke-träff för min del.. hmm. hoppas ni får trevligt iaf!
//Hanna!
 
jaa det är klart att jag kommer!! men vi kanske åker dit på lördagen å sover där så slipper det bli så stressigt för hästarna.. ;)
 
Parnassos kommer inte till start på Strömsholm.
En gammal nässkada har tyvärr gjort sig påmind och han behöver läka ut och vila en kortare period.

Tyvärr kommer inte jag heller dit till 'träffen'.. p.g.a värre orsaker än näsblod!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 645
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
557
Senast: Fille
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
737
Senast: valy
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp