Bukefalos 28 år!

"Gamla" trådar på Senior

FeelingGreen

Trådstartare
Försökte hitta en tråd om tarmrensning (:eek:), på Senior, uppskattningsvis en månad gammal. Upptäckte då att de äldsta trådarna är sådana det skrivits i sista dagarna i juli.

Raderas trådar redan ca 2 veckor efter sista inlägg? Finns det i så fall ingen möjlighet att hitta dem?
 
Sv: "Gamla" trådar på Senior

Japp, det är två veckor på Senior, ÄldreUngdom och Ungdom. På Lek&Tjatter är det en vecka.
 
Sv: "Gamla" trådar på Senior

Tack för beskedet! Då får jag klara mig utan "tarmplack"...

Rensningen är kanske lite enligt principen "Ju mindre seriöst - desto kortare tid"?
 
Sv: "Gamla" trådar på Senior

Ibland kan det finnas kvar om man söker via googel, de har nån kopiering av nåt slag, så sidorna kan finnas kvar där även när sidan är borta här...
 
Sv: "Gamla" trådar på Senior

Tack för tipset!

Just denna tråd verkar rejält utstädad. Jag får upp den när jag googlar, men det går inte att komma vidare.
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 392
Senast: Bison
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 508
Senast: Fruentimber
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp