Gamla trådar

G

Gottfrid

Hejsan!

En liten fråga bara.
Jag letar efter en tråd som kan vara drygt ca 1drygt 1 år gammal, jag var den som startade den då. Jag skulle så gärna vilja hitta den, men är den fört gammal för att finnas kvar....

Madde
 
Sv: Gamla trådar

Beror på vilket forum den låg på. På Gnägg, Senior och ÄU rasar trådarna ut i bakänden i ungefär samma takt som de rasar in i framänden.
 
Sv: Gamla trådar

Ok, då är den nog borta. Jag ägnade mig åt en nostalgitripp igår och kom på just min tråd om analplugg och hur roligt vi hade åt den, och ville så gärna läsa den igen.

Snacka om att jag ångrar mig så grymt att jag inte sparat endel trådar för att kunna ta fram och bara sitta och minnas *drömmer mig bort*.
 
Sv: Gamla trådar

mandalaki skrev:
Beror på vilket forum den låg på. På Gnägg, Senior och ÄU rasar trådarna ut i bakänden i ungefär samma takt som de rasar in i framänden.

Så man kan ej hitta gamla trådar då? Jag vill åt "Så-ser-du-ut" tråden från Senior, dvs en tråd där vi alla lade upp oss... :-)
 
Sv: Gamla trådar

Det beror på när någon skrev ett svar sist, och sen hur många trådar som skrivits sen dess. Forumet tar emot ett visst antal trådar, sen utgår de som inte varit aktuella på ett bra tag.
 

Liknande trådar

Hemmet Har en drygt 1 år gammal Tarkett våtrumsmatta i badrummet. Katten gillar golvvärmen och jag har därför satt en kattbädd under kommoden...
Svar
5
· Visningar
605
Senast: Rie
·
Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
1 961
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Kakis
·
Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 458
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp