Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var där igår och Dunder fick ett vintertäcke från Horseware Amigo 350 gram.

img_20141214_183302_548dcbd79606ee5f0b42ae4a.jpg

Tack för att du kikade!
Vad fick fu ge för täcket?
 
tyckte det blev relativt lite ändå, ett lila regntäcke, fodrat med ngt, inte fleece men den tjockleken. 1200 d, samma pris eller lägre som jag gav för mitt förra favvistäcke, såklart det fick följa med hem.

Gick förbi en matchande lila grimma. och en rosa discogrimma. är lite ledsen över att den inte fanns i full, -10:an ville ju ha en, kanske.

Ledadae stigbyglar, 2 pannband med pärlor och strass, 500 silikonsnoddar, två magic brush, benreflexer och ett borstset som ska ges bort i julklapp.

Jag hade velat köpa sweet ironbett, både tvådelat och tredelat men tyvärr fanns bara några knasiga stänger med snorhög port så det fick vara. hittade ett baucher istället.

just det, ett silverschampo. inte från hästavdelningen men tänkte återuppta operation skimmelsvans igen.
 
Snyggt täcke! Såg du vilka storlekar det fanns i? Behöver ett i 105 men det kanske inte görs så små...

Det minsta var i 125.
Men det fanns ett annat täcke som var litet. Stl 95 och 105 har jag för mig. Tyckte det var fint men fanns såklart inte i min hästs storlek.
Det var marinblått och antingen 200 eller 300 gram. Minns inte exakt. Men jag letade efter ett på minst 300 gram så gissar på det för annars hade jag inte velat ha det :p
 
Snyggt täcke! Såg du vilka storlekar det fanns i? Behöver ett i 105 men det kanske inte görs så små...

När jag var där fanns de bara i stora storlekar, 2 st 160 cm och 1 st 155 cm. Så det verkar inte vara så stor sortering av dem. Min blev jättefin i 155! :)
 
Dags för Ullareds-resa imorn och nått fruktansvärt har hänt!!!:nailbiting:
Jag har ingen aning om vad jag ska köpa!!!
Jag behöver nog verkligen ingeting!! Och vet inte ens om jag VILL ha nånting :eek:
Bör nog kolla tempen då detta inte är ett friskt beteende hos mig ;)

Men återkommer antagligen imorn med en lista på saker jag inte visste jag behövde förrän jag såg dem :p
 
Jag känner ett behov att åka till ullared, men jag behöver inget och har inte råd med nått just nu :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 702
Senast: Valle
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 766
Senast: Therese1988
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 751
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp