Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vet om ridoverallerna finns kvar? (igen ;)). Jag köpte ju ett par överdragsbyxor istället att ha med min vinterjacka som är ny för säsongen.. bara för att upptäcka idag att jackan inte gick att stänga över säkerhetsvästen :banghead: det var lite kallt att rida i 4 grader med bara fleecetröja och väst...
Så... det verkar som att det får bli en overall i alla fall.. för de går att stänga över säkerhetsväst gissar jag?

Nu är det ett par år sedan jag köpte ridoverallen, men om den finns kvar så KÖP!!! Den är kanon, den med reflex/signaltyg. Varm, frös inte i -30 och passformen är helt ok för mig med smal midja, stora bröst och ännu större höft/stuss.
 
Nu är det ett par år sedan jag köpte ridoverallen, men om den finns kvar så KÖP!!! Den är kanon, den med reflex/signaltyg. Varm, frös inte i -30 och passformen är helt ok för mig med smal midja, stora bröst och ännu större höft/stuss.
Ska dit på fredag och kika, nu lutar det dock åt att det blir en varm varseljacka (lite mer fluffigt stoppad) istället för overall eftersom jag köpte ett par varma överdragsbyxor som jag är nöjd med, sist jag var där . Får se vad som finns dock!
 
Jag ska åka om ca 2 veckor o handla lite julklappar.
Någon som har varit där eller ska dit som kan berätta lite vad som finns inne?
Har ni gjort några fynd? är dåligt med bilder i tråden nu..
vill gärna veta om det finns några fina schabrak.
 
Jag ska åka om ca 2 veckor o handla lite julklappar.
Någon som har varit där eller ska dit som kan berätta lite vad som finns inne?
Har ni gjort några fynd? är dåligt med bilder i tråden nu..
vill gärna veta om det finns några fina schabrak.

Fast idag är det ju helt oväsentligt vad som finns hemma i schabrakväg, det kan ju vara ett helt annat sortiment i morgon redan...
 
Har för mig att jag läst om någon som köpt fodrade ridbyxor på gekås i någon ullaredstråd... Finns de helskodda? Hur är kvalitén?
 
En kompis åker ner till gekås inorgon och ska kolla efter lite saker åt mig. Någon som har varit där nyligen och har koll på om Catagos dressyrskydd finns inne i svart eller brunt, strl cob. Och isåfall vad priset ligger på? :)

Hon ska även kika efter 200 eller 300 grams utetäcke med hals och mönstrade boots. Någon som har koll på sortimentet från de senaste dagarna?
 
En kompis åker ner till gekås inorgon och ska kolla efter lite saker åt mig. Någon som har varit där nyligen och har koll på om Catagos dressyrskydd finns inne i svart eller brunt, strl cob. Och isåfall vad priset ligger på? :)

Hon ska även kika efter 200 eller 300 grams utetäcke med hals och mönstrade boots. Någon som har koll på sortimentet från de senaste dagarna?

Jag var där för snart 2 veckor sedan och då hade de Catagos dressyrskydd i cob både i svart och brunt. Tror att de kostade ca 400 kr :)
 
Fleecetäcket jag köpte har redan gått i sönder i bogen. Kass kvalitet och gjordarna satt konstigt.
Är jättenöjd med det lila schabraket som har bra passform :)
 
Vet ni om luddbootsen från Coperfield finns kvar? De i neopren med fejkludd.

Tror inte tt dom fanns när min kompis var nere i lördags. Dock fanns lackade boots med lite bling och ludd på.

Detta fick hon med sig hem i hästväg till mig:

- fleecetäcke med hals
- vintertäcke 300 g med hals
- longeringsgjord
- termokjol
- leopardboots
- guldglittrande boots
- lackade boots med bling och fårskinn
- tyglar
- lik-it sten
- guldblingat pannband

Kan lägga upp bild sen när jag får hem sakerna på söndag. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 706
Senast: Valle
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 767
Senast: Therese1988
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 755
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp