Bukefalos 28 år!

Gerbiler..

S

Sandrooo

Nu går det bättre med ungarna å dom andra.
Det verkar som att Sotis ska ha ungar.
 
Åh bebbegerbiler! Gooos då :love: Usch nu vill man ju ha gerbiler också. Jag som just har kommit bort från tanken, fullt upp med de jag har nu ju *svårt att bära med tre burar utan transporthjälp ner till och från bussen* :D
 
Om du är säker på det tycker jag att du ska ta ur Sotis ur buren med den andra honan, för säkerhets skull.
 
Så pass, alltså! *glad*

Eventuellt kommer det bebisar här hemma den här veckan eller nästa. Än vet jag inte om honan är dräktig eller bara har gått upp i vikt :D (i och för sig behöver hon lägga på sig lite).
 
Ja det är ju så söta bilder ju *diggar Anemone under "Gerbilerna"* :love:

Åh mera bebbar :love: Suck. Jag vill också ha gerbiler ju! *börjar än en gång leta lägenhet så jag slipper pendla på loven :D*
Och en gp-råtta och eremitkräftor såklart :love:
 

Liknande trådar

Övr. Djur Mitt barn har länge önskat sig en hamster men vi har ju haft katt så det har känts som en rätt dålig idé. Nu bor vi i lägenhet och...
2
Svar
21
· Visningar
1 911
Senast: lil-sis
·
Däggdjur Hej tar sig en gerbil genom ferplast rör på ett säkert sätt?
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Halcyon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 770
Senast: Mkb
·
Däggdjur Jag tog över en hankanin, tog den till veterinären för kastrering, veterinären sa att han redan var kastrerad, köpte två honor…NU är han...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp