Bukefalos 28 år!

German Shepherd 24

I

Isidor

Är det nån som ger det till sin schäfer som har klåda. och har märkt att det hjälper. ?
 
Sv: German Shepherd 24

Nej jag har inte börjat ge min det än men jag ska. Har hört mycket bra om fodret faktiskt.
 
Sv: German Shepherd 24

okej vi började ge våran igår så hoppas det är så bra som dom sa i djurbutiken.
 
Sv: German Shepherd 24

Min schäfers uppfödare ger det till sina och rekomenderade även mig att ge det när han kommer upp i 15 månadersåldern.

Jag har frågat runt mycket om fodret just av den alnledningen att jag först hörde en del som sa att det inte var bra men jag har bara fått positiva svar om det nu.

Hoppas det blir bra för er hund i allafall. Berätta gärna sen hur det har gått. Päls, mage och hull hur det blivit efter ett tags användande.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 389
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: Ponylove
·
Övr. Hund Hej! Är det någon som har haft Australian shepherd som stallhund? INTE bara som stallhund givetvis, men som helt enkelt har haft med sig...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag tänker att det snabbt får oönskade konsekvenser att lämna ut för mycket info också. Det är nog ett svårt dilemma det där, att vara...
2
Svar
39
· Visningar
2 287
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp