GHS/Euro Horse shopping

Shoppade lite till ponnyn, tyckte det var ett bra utbud :d

Tre pannband
Bucastäcke
Flughuva i svart och turkos
Pälsglans från Sjöbogården
PS hästgodis
Hönät
Marinblå Grimma med massa bling
Flugpannband
Ridtights från Star rider

Både jag och ponnyn blev jättenöjda! :love:
 
3 schabrak från Equiline, Anna Scarpati padd, Kingsland flughuva, Roeckl handskar, sadelgjord, Equiline fleecetäcke och ett par Animo ridbyxor.
 
12930843_197033940677285_1111991256_n.jpg

En liten bild!
 
Men alltså det finns ju många märken som kommit med den nya märkningen. Eller den som är godkänd utan tidsbegränsning. Varför letar folk bara efter co eller bot? :)
 
Men alltså det finns ju många märken som kommit med den nya märkningen. Eller den som är godkänd utan tidsbegränsning. Varför letar folk bara efter co eller bot? :)

COs hjälmar har den nya övergångsmärkningen, VG1 märkningen. Ingen har dock den som ska gälla framöver, eftersom den inte är färdig och finns än.
 
Kan hälsa att CO är det som gäller, typ, för oss med ovala huvuden

Jag vet. Men många påstod Bot funkade med, men sist jag köpte hjälm fanns den inte att prova inom 20 mil. Men var lite hoppfull inför nästa köp (jag tycker min ayr8 är som att ha ett bastuaggregat på huvudet och så ser jag ut som en svamp...)
 
Jag vet. Men många påstod Bot funkade med, men sist jag köpte hjälm fanns den inte att prova inom 20 mil. Men var lite hoppfull inför nästa köp (jag tycker min ayr8 är som att ha ett bastuaggregat på huvudet och så ser jag ut som en svamp...)

Aha, jag förstår :) Jag har ju i och för sig haft den förra modellen BoT och hade inga problem med den. Å andra sidan fick jag padda upp den rätt rejält eftersom jag har väldigt litet huvud, så det kan ju har varit kuddarna som räddade mig då.
 
PS-tränset var för litet så jag måste byta och det är så krångligt.

Bildbevis på shoppingen utgår nog, husse hade packat upp allt i sadelkammaren när jag kom hem :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp