Bukefalos 28 år!

gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Jag vill ha ett pris..:D

återkommer med bild
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

21272894.jpg
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

victory tilly med stig h johansson.
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

gidde palema med åke svanstedt.:)
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

I avvaktan på ledtråd så vill jag bara tacka Spanarn för priset!

För det första såg jag ut som en hel bungalow i bastkjolen. Fick hindra ett par turistande Thailändare att ta skydd där under vid ett regnoväder här på västkusten!

För det andra är jag helt mörbultad efter att ha svängt runt med Den Glade Värmlänningen.
Salsa var inte riktigt hans grej..

Åter till bildgåtan. Det är väl Melander him self som sitter där bak och Luddevisslar i a f? Själva kropphållningen påminner annars om Kihlströms..
Hästen har en vacker ansiktsprofil, jag får fundera på vem det kan vara medan jag dammsuger..
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

nj kan ju inte ge ledtråd, men ni är hästen på spåren..;)
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Arnies Sensation?

Tekniskt fel på STC så jag kan inte kolla färg osv..
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Ujujuj, det var inte min mening att du skulle få besök under kjolen (inte av en thailändsk familj iaf :o). Som kompensation för det lilla missödet skickar jag ett par skor med stålhätta, stl 43 (så att de passar dina stackars uttrampade fossingar).

Med mitt djupaste deltagande,

Eder spanare
 
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

nix,ni har varit nära hästnamnet några inlägg före, fan nu blev det nog lätt..:)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 523
Senast: zarmino
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
23 708
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
915
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 638
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rumsren - hur gör ni på natten?
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Linjeavel PRE
  • Åkerfräken
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp