Bukefalos 28 år!

"glittrig" passpoil?

feel

Trådstartare
Ska köpa nytt tävlingsschabrak till nya pållen, tänkte ha ett svart med någon riktigt snygg passpoil.

Såg för ett tag sedan en häst som hade en bred "glittrig" passpoil på sitt schabrak, men hittar inget märke som har någon sådan. Någon som har en aning om vilket märke det kan vara?
 
Sv: "glittrig" passpoil?

Tror Mias har med bred glittrig passpoal, iallafall har jag sett svart med limegrön, rosa eller blå men deras schabrak brukar ju gå att få i de flesta färger. ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Fiorano
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
9
· Visningar
623
Senast: Keb71
·
Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 281
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp