Bukefalos 28 år!

"glittrig" passpoil?

feel

Trådstartare
Ska köpa nytt tävlingsschabrak till nya pållen, tänkte ha ett svart med någon riktigt snygg passpoil.

Såg för ett tag sedan en häst som hade en bred "glittrig" passpoil på sitt schabrak, men hittar inget märke som har någon sådan. Någon som har en aning om vilket märke det kan vara?
 
Sv: "glittrig" passpoil?

Tror Mias har med bred glittrig passpoal, iallafall har jag sett svart med limegrön, rosa eller blå men deras schabrak brukar ju gå att få i de flesta färger. ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Fibusen
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 780
Senast: Mogge
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 700
Senast: caballus
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
887
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp