Bukefalos 28 år!

Sv: Gnägg

Är det för att det finns "hoppgnägg", "dressyrgnägg" o.s.v.?


EDIT: Nu såg jag att den låg under "Hästmänniska"! :D
 
Sv: Gnägg

denna diskussion har vart uppe förr, då las gnägg under hästmänniska också...sen fick vi tillbaka den på menyn som direktklick. jag vill också ha den som direktklick..blir lätt att många inte hittar det annars och så glöms sidan bort...jag hittade tillbaka till gnägg genom att söka ett inlägg som jag skrivit. Jag visste inte vart den låg annars.
 
Sv: Gnägg

jag också!!!
Gnägg är liksom halva orsaken till att man hänger på buke, den ska inte gömmas undan! Gnägg ska synas!!
 
Sv: Gnägg

*stämmer in i kören som vill ha det på direktklick*

annars kommer gnägg dö. o gnägg är ju roligast! :bump:
 
Sv: Gnägg

jag sitter på gnägg också mest...det är väl där jag hänger till 90% :D
 
Sv: Gnägg

Utrustning är väl ändå ett såpass stort område att det borde ligga "överst" och inte som underforum? :cool:
 
Sv: Gnägg

Ja, det tycker jag med. Både gnägg och utrustning kommer glömmas bort..
Varför görs denna ändring?
För att ingen hänger på hästmänniska och man vill dra blickarna dit?:angel:
Tror tyvärr bara resultatet kommer bli ett tråkigare buke.
 
Sv: Gnägg

*kl*

Jag vill också ha Gnägg på bara ett klick, att sätta Gnägg som underforum till Hästmänniska är som att sätta Hund under Andra djur. Det går helt enkelt inte...
Gnägg är det forum jag förövrigt besöker mest och jag vill lätt kunna ta mig till det :p *gnällig*

Snäääälla Gunnar sätt tillbaka Gnägg där det har varit :bow:
 
Sv: Gnägg

Ja, det tycker jag med. Både gnägg och utrustning kommer glömmas bort..
Varför görs denna ändring?
För att ingen hänger på hästmänniska och man vill dra blickarna dit?:angel:
Tror tyvärr bara resultatet kommer bli ett tråkigare buke.

Håller med! Både gnägg och utrustning är så pass "stora" så att de borde ha egna "rubriker" som vanligt... :)
 
Sv: Gnägg

Både utrustning och gnägg finns sedan en längre tid tillbaka under nästan alla forum.
Att de funnits synliga på den översta nivån är något jag haft under en övergångsperiod.
Och tanken är faktiskt att gömma dem en aning för att de skall glömmas en aning. Alla de olika gnäggforumen och alla de olika utrustningsforumen skall ha ungefär "samma värde"
Sedan faller det sig kanske naturligt att de som ligger under Hästmänniska och är lite mer generella kommer få lite fler trådar och inlägg.
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: Ananazen
·
Hästvård har en 6 årig Nordsvensk som har börjat bete sig märkligt vid ridning. Han gnäggar till och bockar lite lätt när jag ber honom göra...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: Lingon
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 281
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp