Bukefalos 28 år!

Sv: Gnägg

Tryck på hästforum, så ser du vart det ligger.

Konstigt släkte vi är...ropar rakt ut och inte kan använda ögonen
 
Sv: Gnägg

Ledsen för den knapphändiga informationen.
Lagom som jag hade gjort ändringen dog min router. Jag har nu lyckats skrämma igång en temporär lösning för internet-åtkomst ;)

Jag har nu inga planer för fler flyttar av Gnägg.
Detta är den sista större förändringen av forumen som sker denna sommar, troligen i år ;)

Konstigt att ingen har haft åsikter om Utrustning, som råkat ut för lika hemska saker som Gnägg.

Den generella ridningen och fritidsridningen är så pass viktig så jag ansåg att de borde ligga som huvudforum.

Det var lite väl många underforum under Hästmänniska och då mysko och jag ansåg att Gnägg nog passade bäst under ridning tillsammans med utrustning.

Häsverksam som har större koppling till Hästmänniska har flyttat in som underforum.

Vi har nu även några nya moderatorer som kommer hjälpa till med vissa forum samtidigt som en del av de äldre byter och/eller går in som hjälpmoderatorer på en del forum.
 
Sv: Gnägg

Känns som en lite meningslös ändring för ändrandets skull det här.

Men jag sorterar in det under dagens I-landsproblem.
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: Ananazen
·
Hästvård har en 6 årig Nordsvensk som har börjat bete sig märkligt vid ridning. Han gnäggar till och bockar lite lätt när jag ber honom göra...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: Lingon
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 281
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp