Bukefalos 28 år!

Gravid, p-piller

Sv: Gravid, p-piller

Jag blev också gravid trots p-piller och jag är 110% säker på att jag inte hade missat ett enda piller eftersom jag var inställd på att endast ha ett barn.

Märkte att mensen blev sen en vecka, och då åkte jag och köpte ett test, mest för att utesluta att jag var gravid, men det gravida plusset visade sig med en gång,
(tror knappt att jag hade behövt kissa på det, så gravid var jag :p )

Var otroligt chockad i början och väldigt negativt inställd till graviditeten och vi diskuterade flera gången fram och tillbaka hurvida vi skulle göra, behålla eller inte,

Min sambo ville hela tiden behålla, han vill gärna ha minst 2 barn, men jag vart osäker....

Efter många om och men så bestämde vi att vi ska behålla barnet och nu är jag i v38 och väntar med stor förväntan och spänning på att den lill* i magen ska vilja komma ut :)

Så nu kan den lill* inte vara mer efterlängtad!

Tror att mina funderingar ang abort eller inte, berodde nog mest på att bebisen var oplanerad, eftersom jag är lite av en planerings människa :crazy:

Men nu ser jag verkligen fram emot att träffa den lill* i magen :)
 
Sv: Gravid, p-piller

Som ser ut såhär numera ;

dttrarna.jpg
 
Sv: Gravid, p-piller

Jajemän ! Till och med jag tycker att de är ganska så lika varandra.

Jag tycker det var en strålande utdelning - två - trots p-piller !
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 648
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Jag håller på att bli förkyld och jag blir alltid heltäppt i näsan vid förkylning. Jag hittar motstridig information på nätet angående...
2
Svar
22
· Visningar
1 789
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp