Graviditetsyoga?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jossan

Hittade inga träffar.....

Någon som har erfarenhet?
Funderar på att leta efter nåt sånt här i Linköping, tror det skulle vara nyttigt att lära mig slappna av, främst nu och inför förlossningen men även rent allmänt.
Skulle vara mycket tacksam för upplysningar!


MVH/


Josefine
 
Sv: Graviditetsyoga?

Har du svårt att hitta ett speciellt gravid-yoga-pass så prova ett vanligt pass. Är det en bra instruktör bör den kunna vägleda dig så att övningarna passar dig, du kan säkert hänga med på det mesta, iaf innan du blir för stor.
 
Sv: Graviditetsyoga?

Hej!

Jag är redan ganska stor, iaf magen. (BF 26/11) Men jag tror inte det skulle vara nåt problem, kanske som du säger att man får anpassa vissa rörelser lite bara.
Ska höra mig för vad som finns här, skulle gärna testa även om jag inte var gravid, har tänkt tanken innan.
Hoppas som sagt på att bli hjälpt under och inför förlossningen, samt rent allmänt med avslappning och stresshantering.


MVH/


Jossan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 421
Senast: cewe
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 071
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 500
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 209
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp