Bukefalos 28 år!

Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

*kl*
Lite nya magbilder. Vecka 39 (38+6) Nu får den gärna komma ut om den vill.
20007361.jpg

20007364.jpg
 
Sv: Gravidmagar!!!

*KL*

Här kommer bild på min fullgångna mage (BF 21/4). Äntligen har den börjat sjunka lite, så att jag iaf kan andas.
Hade gärna sluppit bristningarna (:grin:), hade bara en pytteliten kvar sedan min förra grav, nu har den jäkeln förökat sig hej vilt.

http://i150.photobucket.com/albums/s119/cessan77/Gravid/21aprilv400.jpg
Fin mage! Har *peppar peppar* klarat mig från bristningar men har hört att de kan komma sista veckorna.. Är i v 39 (38+4) nu.. Hoppas jag klarar mig!

Min mage har sjunkit för länge sen.. Är inte det ett tecken på att det är på g med? Tycker min bebis ska komma nu! Ska ju föda idag enligt BF innan rutin-UL :-D:angel: Men det händer i n g e n t i n g. :mad::p Har sammandragningar då och då men inget mer. Vissa kvällar har jag grymma förvärkar, fick klocka härom kvällen men så avtar det under natten och är lugnt på dagarna. Var hos BM igår. Hon har inte fixerat sig ännu, utan är rörlig.. På fredag ska vi till förlossningen och göra ny viktuppskattning. :laugh:
 
Sv: Gravidmagar!!!

Kalasfin kula!

Jag går och väntar på ett sms hela tiden nu! :D

Haha...

Det kommer när du minst anar det ;)

Hade inte fixerat sig sist jag var hos BM, men det är ju inte helt ovanligt på omföderskor att det inte gör det innan värkarna startar.
Har en tid hos BM imorgon bitti, hoppas jag slipper använda den (idag kunde jag gå ca 10 m innan jag fick mjölksyra i låren... Hoppas det är ett tecken)
 
Sv: Gravidmagar!!!

knapplån

Nu har jag fått tid för UL, tis 13/5 kl 11 är det dax. Åh vad jag längtar, knappt 3 veckor tills dess. :bump:
 
Sv: Gravidmagar!!!

Det förstår jag! Gud vad spännande! Ska ni ta reda på kön?
 
Sv: Gravidmagar!!!

Vi ska fråga om dom vill titta efter könet, men det är inte alltid dom vill det här & inte alltid dom kan se heller. annars kanske det blir Tittut ja. :D Vet du om dom har lång väntetid, om man måste boka långt innan? I vilken vecka ungefär ska man, eller spelar det ingen roll?
 
Sv: Gravidmagar!!!

När vi gjorde ultraljud kunde jag inte hålla mig från att fråga efter könet. Men nej, det ville hon inte säga. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
366
Senast: ufot
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
571
Senast: Hellhound
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
446
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Precis ovanför skrevet och under magen) i det där vecket har jag fått skavsår. Jag är en varm person av mig så det började med lite...
Svar
17
· Visningar
1 376
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp