Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Har för mig att domino är ryggopererad.


domino Åh det är ju inte alls lång tid kvar tills på tisdag! (Fast för dig känns de säkert som evigheter)

Hoppas de kan sätta EDA så du får vara vaken hela tiden.
 
Sv: Gravidmagar!!!

KL

En bild på min mage i v 10+3 ( v11 ) ingen bbeismage ännu bara lite svullen men tänkte börja fota nu så har man även en "före" bild och även en "efter 2 barn bild" :D

magenmindresvullenv11001.jpg


magenmindresvullenv11002.jpg
 
Sv: Gravidmagar!!!

Men jag förstod inte riktigt, 3600-3800 är väl inte stort? :confused:
Varför blir du snittad?

Nej, inte för en normalstor människa.

Jag är liten, kort (148cm) och har ont om plats. Jag är dessutom redan fullgången sa överläkaren, och för att inte riskera en komplicerad förlossning vill de att jag snittas istället. De tror att jag har för smal/trång bäckeningång eftersom bebisen ännu inte fixerat sig och är rörlig med. Den har däremot legat vänd ner i nästan 10 veckor nu.
 
Sv: Gravidmagar!!!

Har för mig att domino är ryggopererad.


domino Åh det är ju inte alls lång tid kvar tills på tisdag! (Fast för dig känns de säkert som evigheter)

Hoppas de kan sätta EDA så du får vara vaken hela tiden.

Ja, det hoppas jag med! Det är så nära nu! :love::banana::bump:
 
Sv: Gravidmagar!!!

*kl*

här kommer en bild på mig i vecka 17+0, tagen idag :laugh:

20059487.jpg



växer så det knakar eller?
 
Sv: Gravidmagar!!!

Kan tyvärr inte se din bild, svart tröja mot svart bakgrund så magen går inte att se för mig iallafall =(
 
Sv: Gravidmagar!!!

:confused:

jag tycker bilden syns bra...





-----------------

någon annan som inte heller ser den?
 
Sv: Gravidmagar!!!

Jag ser också hur bra som helst :) Paradiset verkar ha knasig inställning på datorn..

Supersöt iaf...
 
Senast ändrad:
Sv: Gravidmagar!!!

Fotade magen i fredags, vet inte vilket vecka men typ 14 tror vi.
Tycker mig inte se nåt men nu när jag tittar på bilden är det ju en riktigt kurvig putmage där nere som kanske inte är så degig som jag tror. På liggbilden syns ingenting, jag slappnar av så allt åker liksom ned. På ståbilden har jag ordentlig hållning och spänner magen lite, håller inte in den men för att jag inte ska pösa ut hela magen åt er ;) - men en envis bula sitter ju uppenbarligen "fast" där nere. :)

080425_liggerned.jpg


080425_staende.jpg


Edit: Brorsans tjej födde en dotter, första barnet, igår så nu får vi se vad det blir för en liten kusin som tittar ut i höst. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Gravidmagar!!!

Visst har du en liten putmage då du står upp, gullig sådann. :)
Då jag var i v.14 syntes det inget på min mage när jag låg ner heller, men nu ett par veckor senare syns det tydligt.
 
Sv: Gravidmagar!!!

Inlägget blev helt fel...

Bilden ville inte bli någon bild.. fortsättning följer..
 
Sv: Gravidmagar!!!

Min mage v. 25. Det har hänt massor sen en vecka tillbaka! Nu kan jag inte ha mina jeans längre osm jag kunde knäppa förra veckan. Igår var det flera cm mellan knapp och hål :eek: :mad: :o

20187952.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: ufot
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
531
Senast: Hellhound
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
418
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Precis ovanför skrevet och under magen) i det där vecket har jag fått skavsår. Jag är en varm person av mig så det började med lite...
Svar
17
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp