Bukefalos 28 år!

Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Vad stor och fin mage :). Jag har inte så långt kvar till vecka 20, och min mage är PLATT fortfarande, börjar nästan kännas långtråkigt :mad:. Du upplever inte att magen är i vägen i sadeln? Jag har funderat hur det funkar med mage och westernsadel med horn :angel:

Jag lovar att din mage kommer i fatt snart, du kanske blir jätte tjock på en gång istället...? ;)
Jag har som tur en western sadel med ganska lågt horn och som är ganska stor, så det går jätte bra fortfarande. Fortfarande bekväm. peppar peppar... Däremot så går det inte så bra att stå upp i lätt sits längre, för då tar magen i. :D Så ska man luta sig framåt så får det bli åt sidan (så gott det går) istället.
7072851.jpg
 
Sv: Gravidmagar!!!

*lånar en knapp*

Så här ser utvecklingen på min mage ut. Först hur magen såg ut när det väl började synas något, runt vecka 20

Bild1089.jpg


när jag var i v 26

100_2278.jpg


till idag när jag har ca 6 veckor kvar

100_2513.jpg


De första två bilderna har jag tagit på armlängds avstånd, men sedan räckte inte armarna till längre :angel:
 
Sv: Gravidmagar!!!

Detta är jag i v. 26. Börjar svullna i ansiktet.
V.jpg


Även detta är ju då jag, men vid v. 35, och vid min förra graviditet. Aningens svullen i ansiktet :crazy:
Stormage.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Gravidmagar!!!

äh. 20 kilo är ju normalt=) när du kommer hem från bb har du tappat allt=)

Har du kollat kön? jag gissar på en pojke i alla fall=)

å du e ju nästan i klass med ameos mage snart=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

inte för att de hör till ämnet men, vilket snyggt hus!!! astufft!!!
 
Sv: Gravidmagar!!!

Jag tror oxå på en pojk:) Ni har inte kollat könet vi tänkte göra det först... Men sen kom vi överens om a det skulle få bli en överraskning. Snacka om att jag är nyfiken!!! :D
 
Sv: Gravidmagar!!!

Såhär ser min mage ut i v.18 (17+1)

phpwmkpf5.jpg


Fast jag tog nyss bilden (13:30) magen är betydligt smer synlig på kvällen.

Ultraljud på fredag :bump:
 
Sv: Gravidmagar!!!

(knapplån)

Min mage idag i vecka 33, 32+5 gången.

Tycker magen är fin, men har lite ångest över att ha gått upp 17 kg. Känner mig plufsig överallt, inte minst ansiktet :crazy: När bebis kommit ska jag gå ned till åtminstone 55 kg igen; det trivdes jag så mycket bättre i (vägde 50 innan graviditet).

070417%20002.jpg


070417%20006.jpg


070417%20009.jpg


/snurpe
 
Sv: Gravidmagar!!!

Här två bilder på min mage, tagna idag i v 38+0. Har själv tagit dem, så det är därför det kanske är lite konstig vinkel.

Här först en i närbild:

Mage002.jpg


Och en lite längre ifrån:

Mage001.jpg
 
Sv: Gravidmagar!!!

fin=) på mig syndes de inte alls i v 14. kanske beror på att jag va lite vadderad=)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
369
Senast: ufot
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
571
Senast: Hellhound
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
448
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Precis ovanför skrevet och under magen) i det där vecket har jag fått skavsår. Jag är en varm person av mig så det började med lite...
Svar
17
· Visningar
1 376
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp