Bukefalos 28 år!

Grisar i gräset!

lizan

Trådstartare
Moderator
Var på en djuraffär häromdagen och såg världens sötaste selar så jag var tvungen att köpa! Grisarna var väl inte superglada första gången dom fick på dom men vet nu att sele = gräs!

Pappa var hemma första gången dom skulle ut i selarna så han tog såklart kort på det hela! :D
Om ni tittar noga på Glenns bild så ser man den söta selen, små bilder på grisar o så står det "guinea piggy" över hela! :love:

glennrolandute1.jpg


liten glenn
glennute1.jpg


hej hej fotografen
rolandute1.jpg


kan inte bestämma mig om roland bara är söt eller ser ut som ett monster :D
rolandute2.jpg
 
Sv: Grisar i gräset!

Nej gud så söta :love: Nu saknar jag mina små odjur, din Glen är jättelik min gammelman Casper som tyvärr dog förra året, 8 år gammal. Vi hade en Mimmi också, men det var visst en han :angel: Han/hon dog två dagar efter, slutade äta när Casper dog :cry: De hade specialsierat sej på att krypa ur sina selar :p
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 820
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: Pratsch
·
Övr. Hund Är just nu helt förstörd och förkrossad! Allt gick så otroligt fort och känns fortfarande så sjukt overkligt, men igår var jag tvungen...
2
Svar
20
· Visningar
3 121
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp