Bukefalos 28 år!

Gnist

Trådstartare
Gris4.jpg

Gris3.jpg

Gris2.jpg

Gris1.jpg


Ja så ser dotterns gris ut ;)
Hon fick honom av en kille som vi var och hälsade på bara för att hon var så söt och snäll lilltjejen :banana:
Det är tydligen en korsning mellan en vanlig gris och ett hängbukssvin, så det blir intressant att se vad han blir som vuxen :cool:
 
Sv: Grisen

Hängbuksvin är gigantiska, är ju inte den mest älskade personen av grisarna här i sverige, men 1ggr om året kom det hängbuksvin, det var en som var lika lång som ett slaktsvin på 50kg, men den här vägde 110kg! Var bara en rund boll, 4 korta korta ben och sen huvudet.

Men grisar är bara för söta :love: se till att köra in honom så kan ni åka gris och vagn :)
 
Sv: Grisen

Nää..Det gör vi själva..Maken är slaktare sedan många år tillbaka.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 605
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 115
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp