Bukefalos 28 år!

Grönt kort

IorAndSigge

Trådstartare
Om man är 13 år och inte har ett eget grönt kort kan man då tävla på målsan/myndigs kort? Eller är man för gammal för det?
 
Nej, man är inte för gammal. Under det året man fyller 13 så kan man ta eget grönt kort men det går också bra att tävla på målsmans kort. Från den 1/1 det året man fyller 14 måste man dock ha tagit eget.
 
Som jag har förstått det får du tävla på målsmans gröna kort hela det år då du fyller tretton år. Målsman behöver inte ha gjort ridprovet. Från och med det år du fyller fjorton måste du ha ett eget grönt kort.
 

Liknande trådar

Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
839
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 874
Senast: fio
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
700
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Allergivaccinering/immunisering. Era erfarenheter.
  • Linjeavel PRE
  • Hovlera

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp