Bukefalos 28 år!

Grrrrrrrrrrrrrr

martha

Trådstartare
vA GÖR JAG FÖR FEL????

När jag ska söka lopp ( inloggad) så klickar jag på en prop och vill gå vidare och då kommer "sidan kan ej visas" och jag är tvungen att börja iom med all info igen ju :mad::mad::mad:
Blir det så för er med...viull ju kanske kolla mer änen prop på hästen :mad:
 
Sv: Grrrrrrrrrrrrrr

Du gör inget fel. Travsport.se har haft *stora* problem under veckan som gått. Det har strulat rejält under anmälningarna också och varit riktigt dåligt. De får nog ta och styra upp det lite bättre nu när alla ska anmäla via Internet.
 

Liknande trådar

Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Dorinda
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 351
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 699
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp