Bukefalos 28 år!

GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis via!! :bump:

Haha, jag vet spöket, men jag var bara tvungen å skvallra liiite, nästa gång kommer jag tillbaka med en seger ;)
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack!
*kl*
Nu var det dags igen, Alfas Abe Lincoln var i Norge i lördags och tog tredje raka montésegern.
Alfas Dimitri debuterade på Solvalla i onsdags och vann också. Grattis till oss! :D
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis till snygga uppfödarsegrar via och välkommen hem till kylan igen :banana: :banana:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Ballerina är enlig facebook sjuk ( influensa?) och vilar i amarna på Lähdekorpi J:r i hopp om att tillfriskna :D

Men jag hänger på o Grattar jag med såklart :bump: :bump:

Haha, va roligt att läsa! Varit borta från Buke alldeles för länge uppenbarligen! ;)

Tackar för grattishälsningarna nu iaf, flera år senare! Bättre sent än aldrig!

Och jag kan ju avslöja att jag nu är frisk och fortfarande kilar stadigt med Lähdekorpi J:r :p:D
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack ska du ha, har inte varit här inne på månader. Vart tvungen o kolla vem du var o såg då bilder på er Marilyn o då kom jag på att Y har pratat med er ang henne. Du må tro att han är lite sugen på henne men vi ska inte ha mer hästar ;)
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack ska du ha, har inte varit här inne på månader. Vart tvungen o kolla vem du var o såg då bilder på er Marilyn o då kom jag på att Y har pratat med er ang henne. Du må tro att han är lite sugen på henne men vi ska inte ha mer hästar ;)

Vad synd, tror hon hade passat hos er, inte många som klarat att passera nålsögat för "rätt person";)
Men åh vad jag känner igen detta må du tro, hos oss hittar vi fina hästar varje vecka på annons ( undrar varför vi ens tittar :angel:) medan vi andra veckan ska sälja allihop pga tränarens sviktande hälsa :grin:
Och om hon blir såld, så betäcker vi om igen...... Och om två år blir det samma sits igen då avel passar oss bättre än träning av unghästar :angel:

Hoppet är det sista som överger människan sägs det :D
 
Senast ändrad:
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis martha till Hunter seger i Frankrike! Stort, även om det inte var på Vincennes, det kommer... :)
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Om martha fortfarande är med på det tåget så grattar jag självklart också... :idea::love:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

tackar....spelar ingen roll att det inte är vincennes...107 000 är lika välkomna ändå och roligt att få facit på att gästen är i form trots att han inte kommit med på väldigt länge
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
499
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
562
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 511
Senast: Kilauea
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 608
Senast: MJLee
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp