GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis till "Lillebror" El Cazador som har börjat springa framåt och vann i andra försöket!! Galopperade med segern klar i första starten, ryckta tussar...

Nu ligger han minsann på plus ;)
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

GRATTIS igen VIA. Överlägsen seger idag på Kalmar. Tredje raka för Alfas da Vinci!! :bump: Var ska detta sluta??? :banana:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Så här såg han ut idag, på väg mot mål.
DSC_5195.jpg
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis!! Vilken snygg häst dessutom!!

Även jag har haft en vinnare i dagarna!

Che Boko årsdebuterade på Visby i måndags och vann på 1.18,6/2160m med sista varvet i dödens :) Min fina lilla knubbis :love:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Ännu en skötarseger att meddela!

Denna gång franske Orion d'Eoul som ägde montéloppet på Färjestad igår!!

Första 500m 1.08,8, första 1000m 1.10,5, Sluttid 1.12,6, en klar förbättring på tidigare rekordet 1.14,3...

OriondEoul_Farjestad120629-18.jpg


:love:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

*KL*

Skötarseger här i form av Brago som segrade lätt på Hoting idag i andra starten för oss, inte illa av en 10-åring som varit ifrån banan sedan 2009 pga gaffelbandsskada :love: blev i debuten 2:a och rekordsänkte med över 3 sekunder :bump:

33151922.jpg
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
404
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 467
Senast: Kilauea
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 429
Senast: MJLee
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 137
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp