GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack tack! Hoppas på nya framgångar på tisdag!

Spännande på torsdag Kellie! Kanske det blir ett stort grattis till uppfödarkretsen runt Ivarsqvick, ska ner och hejja på kompisen som rider Nordblomma samt Nordvanja som kommer härifrån Grubbe :bump: blir ni på plats?
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack tack! Hoppas på nya framgångar på tisdag!

Spännande på torsdag Kellie! Kanske det blir ett stort grattis till uppfödarkretsen runt Ivarsqvick, ska ner och hejja på kompisen som rider Nordblomma samt Nordvanja som kommer härifrån Grubbe :bump: blir ni på plats?

Grattis, härlig come back!!:D
Oj, vilket lopp det blir... Många fina hästar, "Nordbrudarna" går ju inte av för hackor, ;) Ivarsqvick med Swartling i sadeln blir farlig, och får väl hålla en tumme för våra hemmahästar Granfaksa, och Österbergs hästar då :angel:
Vi har ganska långt till Bergsåker så vi blir nog hemma, har dessutom dräktighetskoll tidigt fredag morgon av vår kallblodsdam.... så håll tummarna för oss också :banana:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Får gratulera till en fin 3:e plats i Monté-SM för kallblod :banana: fantastiska Nordblomma är bara för grym och har verkligen tänt till igen i montén med sin ständige följeslagare Pernilla!!! :bump:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Får gratulera till en fin 3:e plats i Monté-SM för kallblod :banana: fantastiska Nordblomma är bara för grym och har verkligen tänt till igen i montén med sin ständige följeslagare Pernilla!!! :bump:



Då hänger jag på och grattar både Ivarsqvick-gänget och Nordblomma :D
Såg förövrigt Månprinsen A.M:s seger på Rättvik också, är väl i ditt stall?
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Dom tillhör G.Melanders stall där bästisen jobbar, jag är hos sonen M.Melander i gården bredvid :)
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

En skötaretta igår!

Blanc De Blancs vann montéloppet på Hagmyren lekandes lätt!
Första 1000m i tredjespår sedan dödens resten av loppet. Vunnet med 6 längder på 1.16,9/2660m. Fining :)
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

En skötaretta igår!

Blanc De Blancs vann montéloppet på Hagmyren lekandes lätt!
Första 1000m i tredjespår sedan dödens resten av loppet. Vunnet med 6 längder på 1.16,9/2660m. Fining :)

ahh vi har våra hästar på Rangsta gård hos Björn- erik som äger hästen visste inte att den har börjat gå monte nu ;)
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack alla!

Nu vann han igen dessutom! Återigen på Hagmyren i monté, med duktiga Emilia Leo i sadeln! :D

1.15,3/2180m med tredjespår sista 900 typ.

åh :bump:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Torsdag och fredag var två härliga dagar!!

I Torsdags startade Che Boko på Eskilstuna och vann kanonlätt, spets och slut och sedan 8 längder tillgodo på tvåan. Vinnartid 1.16,6a /2140m.

305284_10150984903776436_340974120_n.jpg

Che Boko



Och i fredags åkte jag med Blanc De Blancs till Örebro där han tog tredje raka i monté på grymma 1.15,1/2180m!!

558163_10150990515991436_2068979963_n.jpg

Blanc De Blancs


Medans jag var på Örebro så hade jag en annan passhäst som tävlade på Mariehamn,, och vann även han!! Berkut Boko vann tillsammans med sin ägare i sulkyn på tiden 1.16,6/1640m


3 segrar på 2 dagar, sånt jäkla flyt!! :bump::bump:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Bra fråga...... Har vi för få vinnare i tråden? ;)

Då är det tur att Mehls fina Sonett Mobac finns! :D
Grattis till segern i Bollnäs :bump::bump:
 
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis till Mehl!! :D

Jag har två segrar till att rapportera!

Powee E. vann i tisdags på Eskilstuna efter en grym avslutning mellan hästar :) 1.12,9 /1640 nytt rekord med voltstart :) Så fin min kille!!

I torsdags var jag till Örebro med Berkut Boko som verkar ha förstått vad trav är nu och spurtade ner alla ute i fjärdespår i sista sväng :)


Bra vecka so far, 2 starter 2 segrar... Kriteriekval imorgon med Che & Capitano Boko.. Tufft, MEN håll tummarna ;):angel:
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
403
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 467
Senast: Kilauea
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 429
Senast: MJLee
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 133
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp