Gulliver 494

Gulliver föddes 1970 på Widtsköfle och såldes till Flyinge som föl. 1982 såldes han till Bengt Gustavsson, Köpingsvik, och dog 1993.

Gullivers exteriöra utlåtande var: Mycket god ridhästtyp med naturlig resning och långa linjer. Starkt skelett med riktiga vinklar och sällsynt goda inskeningar. Lätta framåtgripande rörelser"

Gulliver hade 4 placeringar i medelsvår hoppning.

Fram till 1993 hade han en avkomma i svår hoppning och en i svår dressyr, samt en i medelsvår hoppning och en i medelsvår dressyr. Han hade också 38 stamboksförda ston samt 8 diplomsto.

Sammanlagt betäckte Gulliver 500 ston.

För bild och härstamning gå in på Del Mar http://www.pedigreequery.com/allbreed/
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Själv har jag bara sett de sju minuterna här på Tidningen Ridsport. Det räckte mer än väl för att inte vilja se mer. Djurplågeri är...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Gunnar
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 142
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Hej! Denna fråga är kanske lite uttjatad men skulle ändå vilja veta om det verkligen är skillnad i arbetsvilja mellan...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: Is
·
Småbarn Jag skulle vilja testa att besöka öppna förskolan i kommande vecka för att aktivera 2-åringen när han inte har förskola. Men jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp