Bukefalos 28 år!

Gymnasiearbete - häst

corneliagranlund

Trådstartare
Hejsan, jag går just nu mitt andra år på den naturvetenskapliga linjen och ska snart börja skriva ett gymnasiearbete. Jag har en islänning och har länge funderat på att skriva ett gymnasiearbete med honom som hjälp. Är det någon här som har skrivit ett gymnasiearbete om just hästar och kanske har några ideér på områden? :-)
 
Hejsan, jag går just nu mitt andra år på den naturvetenskapliga linjen och ska snart börja skriva ett gymnasiearbete. Jag har en islänning och har länge funderat på att skriva ett gymnasiearbete med honom som hjälp. Är det någon här som har skrivit ett gymnasiearbete om just hästar och kanske har några ideér på områden? :-)
Hur kan du koppla det till Naturvetenskapen? Gymnasiearbetet ska ju visa att du är förberedd för högskolestudier inom naturvetenskapligt område.
 
Jag analyserade innehållet av järn och mangan i mineralpellets, för att jämföra med innehållsförteckningen och resonera kring skillnaden. Ofta står ju bara mängden tillsatt mineral på burken/påsen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 238
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
774
Senast: Piaff
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
Svar
14
· Visningar
185
Senast: Ise
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 956
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp