Bukefalos 28 år!

Gymnasium.

attempt

Trådstartare
Det är snart dags för mig att bli fri från skolan och söka in till ett gymnasium, men så sitter man där med tusentals olika och får panik för att man inte vet vad man ska välja. Så jag börjar i god tid .
Finns det något westerngymnasium i sverige? Eller ett gymnasium som man kan bli hästmassör och hästterapeut?
Tacksam för svar. :)
 
Sv: Gymnasium.

Jag vet inte om det finns någon specifik western , men det finns ju hästlinjer på många ställen , eller naturbruksgymnasium .

Ska själv nu välja, och funderar på om ja ska välja hästlinjen, verkar roligt :d :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 573
Senast: Eurydome
·
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: Dorinda
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 710
Senast: Linda_A
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp