Här kommer inte hösten tillräckligt snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Här kommer inte hösten tillräckligt snart...

:rofl: Över 50 som tittat, men ingen som undrar vad sonen gör med krattan i trädet. :D
 
Sv: Här kommer inte hösten tillräckligt snart...

Jag läste det nu och måste erkänna att nyfiken är jag!
Man brukar vänta tills löven ramlat ner på backen innan man krattar, det är mycket enklare!
 
Sv: Här kommer inte hösten tillräckligt snart...

Jag var helt enkelt tvungen att ta en bildserie när han var uppe i trädet med krattan. Ungefär som jag när jag var liten. Då stod jag och krattade i snön länge och väl. Och mamma berättade senare att pappa stått i fönstret och muttrat Hoppas inga grannar ser detta nu.

Krattor är bra till mkt, i sonens fall var det så enkelt att en bumerang hade fastnat någonstans i lövverket. Jag själv stod mkt länge och letade efter en skidbindning som lossnat för mig.


Mitt alster jag tillverkade skall bli ett hinder. Vad tycks, kommer det att fungera?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 683
Senast: Hedinn
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
910
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 430
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 623
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp