Snart kommer deklarationen.

Gick in pÄ Skatteverket och jag har fÄtt det utbetalat den 6 men varning att det tar upp till 3 bankdagar att registreras pÄ mitt bankkonto. SÄ senaste den 9-10 borde det finnas pÄ kontot.

Edit: Det betalades ut klockan 03:03 pÄ lördagen.
 
Prokastinerar min deklaration Ă„ det grövsta... Men kanske i veckan... Var hyfsat nĂ€ra innan pĂ„sklovet tog vid, men behöver kontrollrĂ€kna igenom dĂ„ jag tycker att en del Ă€ndringar blev lite vĂ€l genererösa 😳
 
Gick in pÄ Skatteverket och jag har fÄtt det utbetalat den 6 men varning att det tar upp till 3 bankdagar att registreras pÄ mitt bankkonto. SÄ senaste den 9-10 borde det finnas pÄ kontot.

Edit: Det betalades ut klockan 03:03 pÄ lördagen.
Kollade och mina slantar kom ocksÄ ivÀg den 6.
SÄ pengar de nÀrmaste dagarna. De Àr vÀldigt vÀlkomna.
 
Hoppas pÄ att den trillar in under dagen, skulle behöva bestÀlla ett par saker..
Det Àr enda nackdelen med Handelsbanken, man kan inte se kommande insÀttningar so jag vet andra banker kan.
 
Jag deklarerade inom de dĂ€r datumen sĂ„ man fĂ„r tidigare. Hade meddelande frĂ„n kivra igĂ„r att de kommer inom en vecka. Summan syns redan pĂ„ kontot idag đŸ„ł
 
Inkommit hÀr ocksÄ. Bra det dÄ jag tagit segern i förskott och spenderat en del redan.:angel: Resten in pÄ olika sparkonton.
 
Nu hade min trillat in med, trots att den inte lÄg som inkommande i förmiddags.
Fick inatt meddelande pÄ kivra att min komplettering frÄn 2021 var godkÀnd och ska betalas ut inom en vecka med.
Sparkontot och troligen en högtryckstvÀtt blir det.
 
Mina har inte kommit in.. Syns ingen utbetalning nÄnstans heller varesig pÄ Kivra eller skattemyndigheten. Lite sur nu faktiskt!
 
Jag deklarerade en bostadsförsĂ€ljning sĂ„ antar att jag fĂ„r vĂ€nta pĂ„ pengarna. Brukar aldrig göra avdrag sĂ„ Ă€r van vid att fĂ„ pengarna tidigt, ovant nu😅
 
Trillat in skattepengar hĂ€r med, bara vĂ€nta pĂ„ ska trilla in meddelande att modellbyggaren börja pĂ„ min modell med. 💾
 

Liknande trÄdar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dĂ„lig pĂ„ detta o aldrig sĂ„lt eller köpt bostad innan. (en gĂ„ng bara sĂ„klart pĂ„ nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
452
Kropp & SjÀl Min kropp har sina skavanker och ÄlderskrÀmpor, jag Àr nog halvvÀgs om inte mer i livet, men att förmÄgan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Norma
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tÀnkt göra ute har fÄtt skjutas pÄ tills det blir bÀttre vÀder. Det enda jag kan komma pÄ att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 335
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer Àn sÄ hÀr? RÀcker det inte snart? IgÄr fick jag ytterligare 2 kÀftsmÀllar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 161

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp