Häst hittad död i hagen – kan ha plågats ihjäl: "Hade skador på genitalierna"

Uuuh, fy sjutton! Eftersom hästen hade skado på könsddelarna tänker jag på en enda speciell sak - tidelag!
Pethead
 
Senast ändrad:
Uuuh, fy sjutton! Eftersom hästen hade skado på könsddelarna tänker jag på en enda speciell sak - tidelag!
Pethead
Dom som pysslar med tidelag skadar inget djur, det här är gjort av någon med felkopplad hjärna som av en eller annan anledning hatar allt vad det feminina könet står för. Den som gjort det här njuter av att plåga det andra könet på riktigt och kan mycket väl bli tänd sexuellt av det, nåt den som pysslar med tidelag sällan eller aldrig blir utan tvärt om, denne är rädd om motsatta könet.

Oavsett vilket så är det avskyvärt.
 
Det finns faktiskt hästar som kliar sönder sig så pass själva att man kan tro att någon skadat dem om man inte själv sett vad de gör.

Jag har ett gammalt sto som kliar sig på allt möjligt. Hon har fått fyra föl och ska inte stå i en box med vattenkopp. Resten överlämnar jag åt er fantasi, men det finns flera tillfällen då jag kunnat tro att någon utomstående skadat henne om jag inte varit där själv när det hände.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I början av veckan hittades två döda hästar i en hage i Heby kommun. Polisen har upprättat en anmälan om misstänkt djurplågeri.
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: Snowball
·
  • Artikel
Hästnyheter Räddningstjänsten larmades vid 12.40-tiden på lördagen till Fjällstigen utanför Norrtälje där en häst fastnat liggande på isen. ...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra veckan hittades en häst död i en hage i Rimbotrakten med skador på genitalierna. Polisens första teori var att någon människa...
Svar
0
· Visningar
1 003
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Räddningstjänsten larmades till Backebo utanför Älmsta på juldagskvällen. Orsaken var en häst som ramlat på isen. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp