Häst som lägger sig ner...

Sv: Häst som lägger sig ner...

gubben i fråga är +20 och gör det bara om han fått tillåtelse.. *S* Låt inte bilden lura dig, jag har jobbat med häst i flera år som unghäst/problemhäst ryttare och skitmockare.. håller fortfarande lite lektioner då och då fast skolan och hunden tar för mkt tid egentligen.

Överlag får han göra en del grejjer de andra inte gör, som t.ex. just det här med rullningen efter träning. Det är inte en "varjedag"händelse heller direkt, utan sommartid när det är varmt och han blivit riktigt svettig. Skulle aldrig låta min tant göra det (17 bast på pappret, tre i skallen) för hon skulle nog mkt väl kunna komma på att börja göra det lite "när som helst" på eget bevåg.
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: Lutten
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 341
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 012
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 398
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp