poppis

Trådstartare
Någon som vet om det finns/har funnits en hästbil som heter Theault Comfort?
Hur mycket bensin/diesel drar en sådan?
Är de bra???
 
Sv: Hästbil

Googla på tex Glanstorp och Theult så kommer du till en sida med specifikationer. Hur mkt de drar vet jag inte (kanske står där, kollade inte).

En kompis kompis hade en sådan och var mycket nöjd med den kommer jag ihåg!
 
Sv: Hästbil

Jag har en Theault morpheo och den drar ca 1,3 liter/mil beroende på hur många hästar jag åker med självklart.

Kan ju bara tillägga att det är den bästa investeringen jag någonsin har gjort.
 
Sv: Hästbil

Tack för era svar, det låter ju bra!
MEN modellen comfort - är det verkligen ingen som vet något om den???
 
Sv: Hästbil

Tror att "min" återförsäljare har sådana hemma så jag skulle rekommendera att åka och titta på en. Då får du kansle broschyrer med.
 
Sv: Hästbil

Har sett att det finns Theault proteo och morpheo. Vad skiljer dessa två bilar åt??? Har letat på nätet men inte hittat något svar.
Är morpheo också en "utgången" modell?
 
Sv: Hästbil

Morpheo är lite äldre tror det ska komma en ny variant snart. Den var lite lyxigare, i hästdelen och i motorn. Men de nya varianterna av Proteo är lika bra som de gamla Morpheo. Sen finns det Firsteo som är den lättaste och minst påkostad.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag märker jag kunna behöva ännu lite mer comfort vid långa uteritt. Har ett par ariat barnyard som är bra, skönare än mina jodphurs...
Svar
0
· Visningar
358
Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Bapelsin
·
Gnägg Hej! Jag och min mamma funderar på att ta med våra hästar ner till Stockholms skärgård i ungefär 4 veckor sommaren 2024. Och då...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Roheryn
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 551
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp