Bukefalos 28 år!

Håhåjaja!!!!!

G

Grevinnan

Våran tik fick nio valpar i förmiddags och alla mår bra..... :banana:
Sju hanar och två tikar, fem svarta och fyra fläckiga i svart grått och vitt.
:bump: :rofl: :love: :)
 
Sv: Håhåjaja!!!!!

Tjuvparning.....pappan är Flat Coated Retriver och våran Fanny är 50% långhårig schäfer och resten collie/bordercollie.
 
Sv: Håhåjaja!!!!!

Vi Ville se bilder :bump: :bump:
(även om dom ser ut som mullvadar nu :D )
Kankse tingar en spräcklig tik :angel: :D
 
Sv: Håhåjaja!!!!!

Jag vet inte hur man gör när man lägger ut en bild här.....inkompetent människa :devil:
Men jag kan mejla bilder!!!
 
Sv: Håhåjaja!!!!!

Först måste du lägga ut bilderna på en hemsida. Sen trycker du på bilden med högerknappen på musen. Då kommer det upp en liten ruta, där på egenskaper står koden som du sen kopierar.

Efter det så lägger du antingen in koden mellan Koden[ / IMG], då visas bilden direkt. Eller så skriver du [URL=koden] Mellantext [ / URL]. Eller så lägger du bara in koden...

Det är så jag gör. En bra sida att lägga in bilder på är: www.fotogalleriet.se
 

Liknande trådar

Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 614
Senast: tanten
·
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 463
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp