Bukefalos 28 år!

Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Öh.... det är det nog.... :cool: Nästa vecka tor-sön.... :D

*noll koll*
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Aha, ska antagligen på buketräff i Ölme på långfredan....:angel: :D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Nämeh.... :mad:
Jaja, jag är där hela helgen, lördagen går bra också! :D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag kommer väl vimsa runt där en sväng i vart fall...
Vi kommer ju i alla fall synas i ringen på torsdag morron...:D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

lyckas jag komma så blir det LÄTT en öl. :D

Ska bara se om vi lyckas laga bilen som krachade totalt i helgen... "tack och hej till den startmotorn.."

:D Kram
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

har ingen i halterklassen i år, orkar bara inte fixa till valacken..... fyra vita strumpor en torsdag morgon nej tack...
Tänkte vara med i ko-klassen på lördag, ska se om det kan va kul!
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag har ett gult sto med svarta ben och inga tecken om du vill visa den åt mig!? :angel: :smirk: :banana:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Ååååhhhh jag vill också ner och visa, men min lillplupp är inte helt 100 än i benet:cry:

Får väl vänta till sommaren/hösten:(
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Hade gärna gjort det, men står på egen jäsning i ugnen, så jag får inte;)
Om jag får ork och tillfälle så kommer jag dit och tittar iaf, så bestäm er för om det ska vara fre el lö! Kanske kan få vara med även om man dricker coca-cola?:angel:

Kommer inte tävla nåt i april show, har tyvärr haft en ganska besvärlig graviditet så här långt med mycket kräkningar, kraftig viktminskning och inläggning på sjukhus :(
Får ta nya tag nästa säsong igen!
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Aha, ska antagligen på buketräff i Ölme på långfredan....:angel: :D

Ölme, Kristinehamn? Hemma hos mej eller?!?:bump: Några man känner? Jag tänkte till Greva... va är de för klasser på fredagen?
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Coca Cola går bra! :D

Vilken dag det blir ja...än så länge verkar jag ju inte fått med mig nån! :cool:

Jag sitter i baren på fredag iallafall! :angel: :D :banana:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Oi, btw :D

Det är ingen bleking som ska upp och vill hyra ut ett bilsäte till mig? :) Mockning vid behov och besinpengar erbjudes... ;)

Allt för att få dricka lite bukebärs ju.. ;)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag bor ju 15 min från Greva så det är väl inte aktuellt.... men sovplats kan jag ju locka med! :D
Iaf from torsdag, natten ons-tor sover jag på plats så att säga.... Och nojjar över hur faan jag ska komma upp kl 04 på natten...som vanligt! :crazy:
 

Liknande trådar

Dressyr Vad har ni för tips för att träna halter när hästen "vilar" bakben i halten? (kan inte riktigt avgöra om han tar en micropaus eller är...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Amanda_F
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 498
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
809
Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 750
Senast: Morces
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp