Bukefalos 28 år!

Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Oh, sovplats var ju inte helt fel :D

och jag kan lätt ringa å väcka dig 4 på morronen, inga problem ;)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

...vilka ska ställa och vad??? :)

Vilka är med på en bukebärs i baren på fredagkväll? :banana:

jag ska ställa.. fast bara i showmanshipen (allbreeds).. första gången för mig, skitnervös ;)
haha.. :eek:
förresten, är det Li** som skall ställas?
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag bor ju 15 min från Greva så det är väl inte aktuellt.... men sovplats kan jag ju locka med! :D
Iaf from torsdag, natten ons-tor sover jag på plats så att säga.... Och nojjar över hur faan jag ska komma upp kl 04 på natten...som vanligt! :crazy:

Kl 4!!!!!!:eek: Varför i hela fridens namn går man upp så tidigt???? :crazy:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

jag ska ställa.. fast bara i showmanshipen (allbreeds).. första gången för mig, skitnervös ;)
haha.. :eek:
förresten, är det Li** som skall ställas?

Det går säkert bra! :banana:

Nej inte Lina, jag har två hingstar med mig. Borde ställa Lina nu men det blir för körigt, så hon får vara hemma!
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Har du inte klonat dig än - så du kan vara me med alla hästar på en gång!!!;)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Kl 4!!!!!!:eek: Varför i hela fridens namn går man upp så tidigt???? :crazy:

För att hinna jobba med hästarna på morgonen, samt grooma dom! Har man dessutom inte sin vanliga groom och två hingstar som ska in med ett par minuters mellanrum så vill det till att man är väl förberedd.... :p
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Har du inte klonat dig än - så du kan vara me med alla hästar på en gång!!!;)

Nej jag försöker.... :angel: O snart kommer det hem en hingst till! :eek: Tur att några är till salu.....

I sommar blir det en praktikant that's for sure! :D

Pelle har iallafall lovat att hjälpa mig hålla häst, och ta Bosse om dom mot förmodan skulle gå vidare båda två. Så nu nojjar jag mest över nummerlappsbytet! Hoppas dom inte kör två åldersklasser samtidigt som dom brukar göra... då blir det körigt! :rofl: Isåfall hoppas jag att det är mååånga i klasserna så jag hinner krångla med lappar o få rätt lead i handen!
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Det går säkert bra! :banana:

Nej inte Lina, jag har två hingstar med mig. Borde ställa Lina nu men det blir för körigt, så hon får vara hemma!

ja, det gör det säkert.. inte så "allvarligt" som era "riktiga" halterklasser iallafall. men bra träning.

Okej. I see...
:)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Kan ju bli riktigt spännande att stå vid sidan om och kika på dig när du skyndar runt då..:p ;) Tur att de har löst sig så att du får hjälp i vart fall. :)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Ha! Ser jag nån som jag bara så ens vet vem det är "stå vid sidan av o titta på" så kommer jag omedelbums att grabba tag i personen i fråga och sätta en groomingbox eller dylikt i händerna på denne! :devil: :angel: :cool: :D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Haha..kan tänka mig de. Synd att du inte skulle vara med me Lina, för då hade jag ju kunnat komma. Ska ju endå va där då och spana in både "Bea" och "Katie".:)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

:angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:




Blir ingen släktträff för mig, utan jag flyttstökar hela helgen...




...om jag inte får för mig att jag har löst hundvaktsproblemet på torsdagen, för jag VILL verkligen ner till Greva!
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Komsi komsi.... :devil:

Om du vill se haltern så är det ju tiiidigt på torsdag...

Om du vill stanna över o dricka en bira nån kväll så är det no problem heller.... om du kan fixa hundvakt! Finns det hjärterum så finns det stjärterum! Förutom på ons natt för då har jag fjäskat in mig i kompisens husvagn därnere så jag slipper åka, och på onsdag är det nog bäst jag låter bli ölen i vilket fall.... ;)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Hihi, ja, onsdag kommer jag fortfarande vara i M-stad. Jag kör ner på torsdag morgon i så fall. Ska ändå upp kl 6 när sambons väckarklocka vaknar...

Men hur är det - får man ta in hund på läktaren? Och kan man parkera i skugga nånstans?
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Just det: ni andra kan dricka bira, så fortsätter jag med colan! :D

Va faan! :eek: Har du också en bulle på jäsning?????!!!!!

*snyft* alla bara jäser, o ingen vill hjälpa miiiiig!!!!!!!! :cry: ;)

Ja du får ta in hunden på läktaren, och det brukar alltid finnas skuggplatser...särskilt när man kommer så tidigt!
 

Liknande trådar

Dressyr Vad har ni för tips för att träna halter när hästen "vilar" bakben i halten? (kan inte riktigt avgöra om han tar en micropaus eller är...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Amanda_F
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 152
Senast: Missemus
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 600
Senast: co-SMAD4
·
  • Artikel
Hästnyheter Under en veckas tid förvärrades den halta, 18-åriga hästens hälta. När hästägaren ville avliva av både ekonomiska skäl såväl som för att...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
11 681
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp