Bukefalos 28 år!

Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Grattis! Va duktiga ni e!:banana: Den reining klassen skulle man ha sett!
Jag hänger på din fanclub åxå! Vi blir nog ett jäkla gäng om du ska hålla på och plocka placeringar sådär:rofl:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag kände igen dig från bilder (Buketräffar o hemsidan), men...du har ett snällt ansikte, så det kan man ju leta efter! :D
Men var är wranglers hemsida? Pm:a gärna, jag vill ju också titta.
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Grattis! Ni va jättefina, och du va ju den Bukefalisten som va absolut svårast att missa med din jacka! (de blir ju nästan som att man stöter på en kändis, "känner jag den där eller":rofl: )
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Grattis! Ni va jättefina, och du va ju den Bukefalisten som va absolut svårast att missa med din jacka! (de blir ju nästan som att man stöter på en kändis, "känner jag den där eller":rofl: )
Tack och Bock ! :bow: :bow: :o :o
Kanske ganska avslöjande med namn på jackan...:angel: Måste göra lite reklam för lilla skolan:cool:
Nu ska vi väl inte överdriva, känner mig inte som någon kändis, mer en BONDE från ett naturbruksgymnasium uppe från skogarna...:eek: :rofl: haha...
Men man tackar och bockar :bow:
/E
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Tack och Bock !
Kanske ganska avslöjande med namn på jackan...:angel: Måste göra lite reklam för lilla skolan:
Nu ska vi väl inte överdriva, känner mig inte som någon kändis, mer en BONDE från ett naturbruksgymnasium uppe från skogarna...:eek: :rofl: haha...
Men man tackar och bockar :bow:
/E

VAD VAR DET JAG SA med den hästen och de ritterna är det svårt att vara anonym, GRATTIS till bra plaseringar :banana: får medelålders tanter också vara med i fanklubben:cool:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

CB:confused:
Varför känner jag igen det, men kan inte placera?
:o Nu känner jag mig så där dum :o
Får väll bjuda på´t igen...
De grå har funderat o funderat....till ingen nytta alls:crazy:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

VAD VAR DET JAG SA med den hästen och de ritterna är det svårt att vara anonym, GRATTIS till bra plaseringar :banana: får medelålders tanter också vara med i fanklubben:cool:

:o :o :o Tack så jättemycket...:bow:
Självklart !! Alla är välkomna. Tror t.o.m. att den består av flest sådana... :idea:
Men funderar fortfarande på om jag vet vem du är... :smirk:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

CB:confused:
Varför känner jag igen det, men kan inte placera?
:o Nu känner jag mig så där dum :o
Får väll bjuda på´t igen...
De grå har funderat o funderat....till ingen nytta alls:crazy:

haha.. okej. Inte alltid så lätt och spelar väl egentligen inte så stor roll heller kanske. ;)
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag hade palominon Mr Tinker Train (nr 154), och vi stod precis framför er. :)

Grattis till Reserve Champion! :bump:
 

Liknande trådar

Dressyr Vad har ni för tips för att träna halter när hästen "vilar" bakben i halten? (kan inte riktigt avgöra om han tar en micropaus eller är...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Amanda_F
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 071
Senast: Missemus
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 571
Senast: co-SMAD4
·
  • Artikel
Hästnyheter Under en veckas tid förvärrades den halta, 18-åriga hästens hälta. När hästägaren ville avliva av både ekonomiska skäl såväl som för att...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
11 581
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp