Bukefalos 28 år!

Handlar ni kläder på nätet?

Jag handlar mycket, nästan allt, på nätet. Drar större storlek och tycker det är svårt att hitta snyggt i butik. Handlar mest på Ellos och Bonprix.
Har bytt storlek några gånger, men inte alls ofta.
 
Ja linnen, tröjor och bebiskläder, Dcs sådant som inte måste vara exakt rätt för att ändå bli bra :) Och just nu även amningsBHar. Har hittat en jag gillar och den finns i sex olika färger så beställer en i månaden :angel:

Bebiskläder främst från Tradera och kläder till mig från BonPrix. Men inte bara utan kollar in reor och liknande. Köpt jättefina amningslinnen på Jollyroom tex.
 
Jag handlar typ bara på nätet iom att mina storlekar i butik tenderar att vara tält undanstoppade i en fulhörna i varenda butik (med undantag för Lindex numera men där ser ju hela kollektionen ut som sjömanskostymer istället O_o). Skulle tippa på att 90% av min garderob är från Ellos :p
Jag skickat inte tillbaka så ofta ändå, oftast prickar jag rätt storleksmässigt. Men det händer förstås. Speciellt toppar är görsvåra, de tenderar att bli lite korta så jag kollar mest klänningar och tunikor istället, och en del formsydda plagg visar sig i verkligheten vara lika tältiga som kläderna i butik. Jackor kan vara ett jävla elände också, tycker de brukar vara extra små i storlekarna och passar de så är de gärna för trånga kring ärmarna istället. Tacka vet jag sommar, då går det lika bra med en hoodie om det inte är t-shirtväder :bow:
 
Konstiga svenska regler? I Tyskland säljs de på hälsokostaffärer.

De flesta receptbelagda mediciner går att köpa på nätet. Tror nätbutikerna kommer runt regelverket genom att erbjuda "läkarbesök online", typ ett formulär du får fylla i och som sedan granskas innan medicinen skickas.
 
Jag gillar också Apotea men upptäckte faktiskt en sämre grej för ett tag sedan. Jag skulle beställa en receptbelagd medicin men där stod Slut hos leverantören. Jag mailade och frågade när den kunde tänkas komma in, och kollade sedan på Apoteket Hjärtats webshop. Där fick jag förslag på generika så jag köpte den.

När jag sedan fick mailsvar från Apotea löd det ungefär "vi har generika, vill du ha den istället?"

Det hade ju varit bättre om den kommit upp som förslag direkt, som hos Hjärtat.

Jag har fått upp utbytesförslag automatiskt varje gång hos apotea
 
Även jag försöker handla så mkt jag kan på nätet. Helt enkelt för att det sparar tid och är lättare att överblicka hela utbudet. Men det händer ändå att jag slinker in en snabbis i ngn av stadens affärer.

Favoriter har jag inte direkt. Det varierar helt utifrån vad jag är på jakt efter. Dock anv jag alltid apotea o adlibris när sådana varor ska inhandlas.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 575
Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 362
Senast: hastflicka
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 004
Senast: TinyWiny
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 416
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp