Bukefalos 28 år!

Hanhund som läcker urin?

Sv: Hanhund som läcker urin?

Tänk bara på att vid kemisk kastrering så kör kroppen igång produktionen av testosteron för att köra slut på det, så om han har lite hanhundsbeteenden (markerar, gillar löptikar mycket osv) så kan det bli värre under 2-4 veckor innan det sen lugnar ner sig.
Kan vara bra att veta :)
 
Sv: Hanhund som läcker urin?

Tänk bara på att vid kemisk kastrering så kör kroppen igång produktionen av testosteron för att köra slut på det, så om han har lite hanhundsbeteenden (markerar, gillar löptikar mycket osv) så kan det bli värre under 2-4 veckor innan det sen lugnar ner sig.
Kan vara bra att veta :)

Ah! Nä, de sa hon inget om!! Men bra att veta absolut, tack för det!! :) Nä, han är inte speciellt mycket handhund så! Hoppas att de kommer va lugnt! Men då vet jag ju i alla fall om han skulle visa ett annat beteende! :)
 

Liknande trådar

Hästvård Skulle vilja ha lite råd från andra med erfarenhet. Min ponny kastrerades för nio veckor sen. Såg bra ut precis i början men sen började...
Svar
3
· Visningar
1 325
Senast: cello
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 839
Senast: Dopy
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 363
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
1 819
Senast: Lime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp