Bukefalos 28 år!

Har du en eltandborste?

Sv: Har du en eltandborste?

Ja, dom kommer åt mycket bättre. Min tandläkare rekommenderar mig en sån pga att mina tänder ligger så tätt emot varandra att jag inte riktigt kommer åt med en vanligt och får tandsten pga det.
 
Sv: Har du en eltandborste?

Köper man oral-b spelar det ingen roll vilken modell man köper, det är finesserna som kostar som olika borstprogram, smartguide och allt vad det heter. Alla modellerna borstar på samma sätt och lika bra.

Oral-b tog fram Trizone-borsten för dem som inte har lust att lära sig eltandborstens teknik med den lilla runda borsten men som ändå vill ha en bra eltandborste som borstar bra. Med trizone ska man kunna använda samma teknik man alltid har borstat med.
 

Liknande trådar

Samhälle LRF:s företrädare sa i en debatt i Aktuellt nyss att antalet mjölkbönder har minskat i Sverige pga lagen om att korna har rätt att gå ut...
2
Svar
35
· Visningar
1 128
Senast: SaraXX
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 544
Senast: MML
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 250
Senast: Jeps
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 532
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp