Bukefalos 28 år!

Har du en eltandborste?

Sv: Har du en eltandborste?

Ja, dom kommer åt mycket bättre. Min tandläkare rekommenderar mig en sån pga att mina tänder ligger så tätt emot varandra att jag inte riktigt kommer åt med en vanligt och får tandsten pga det.
 
Sv: Har du en eltandborste?

Köper man oral-b spelar det ingen roll vilken modell man köper, det är finesserna som kostar som olika borstprogram, smartguide och allt vad det heter. Alla modellerna borstar på samma sätt och lika bra.

Oral-b tog fram Trizone-borsten för dem som inte har lust att lära sig eltandborstens teknik med den lilla runda borsten men som ändå vill ha en bra eltandborste som borstar bra. Med trizone ska man kunna använda samma teknik man alltid har borstat med.
 

Liknande trådar

Samhälle Varför blev det sånt ståhej i Eslöv när föräldrarna måste redovisa vilka tider dom jobbar och eller studerar? Är det för att dom...
28 29 30
Svar
590
· Visningar
30 989
Senast: Voeux
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 723
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 735
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Äter en del vitaminer i form av kapslar och det är hemskt! Kräks nästan av varje och det är flera stycken 😂 ibland ”fastnar” de halvvägs...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 743
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp